Trött och ont!

Ja jag är så jäkla trött just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men varför är jag bara trött mitt på dagen? På kvällarna är jag ju hur pigg som hellst och kan verkligen inte somna. Problem problem. Sen har jag så jäkla ont i fogarna idag så jag vill bara gå och gömma mig. Det hugger i svanskotan och i vänstra skinkan liksom. Aja, det är väl bara bita ihop. Det är så bra väder idag så Tindra lär nog vilja vara ute och leka. Visserligen vill hon alltid vara ute, hehe. Men vi får väl se.

Nu får jag i alla fall lägga ner här innan jag somnar med datorn i knät..

Kommentarer
Postat av: Nina

ja men det blir väl skoj! finns ju för barn i alla åldrar där. finns ju jätte bra skötutrymme med. så att du kan byta på minstingen å så. kanon är det! :D å så fanns det en massa annat skoj. :D så det är någe för hela familjen :P

2009-10-05 @ 16:09:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tova

Ja, typiskt när man blir sådär pigg på kvällen... hehe... och det verkar ju bebis i magen också bli, som sagt :)

Aj då, jobbigt med foglossning!

Själv har jag mest ont i benen typ, undrar om det har nåt med graviditet att göra också? :/

kramar

2009-10-05 @ 22:14:27
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0