v. 29+0

Ja då går man in i en ny vecka igen. Finns inte så mycket jag kan säga egentligen. Har fortfarande lite nojja över namn och sådär. Men det är nog bara jag som har fått för mig att jag gärna vill ha namnet klart innan bebisen kommer. Jag har ingen lust att åka hem från bb utan att bebis har ett namn. Men det kommer väl. Får väl helt enkelt ge med mig, haha! Jag har i alla fall fotat magen idag. Lite halvdåliga bilder och ignorera ansiktsuttrycket, haha!

Men magen är otroligt stor och ivägen nu. Så är det någon som har lust att komma hem till mig och klippa mina tånaglar är det bara hojta till, haha! För jag når knappt att ta på mig mina egna sockar. Tröööök! Nåja, jag får väl överleva.

Angående detta jäkla tjöt om den överskattade svininfluensan så kommer jag ICKET att ta något vaccin. Så nu vet ni det. Fan en vanlig influensa har ju högre dödlighet än svininfluensan. Enda skillnaden är väl att svininfluensan gärna sätter sig i lungorna och orsakar lunginflamation. Inte alls roligt men det finns botemedel. Så den dagen jag blir sjuk i svininfluensan kommer jag ta ställning om jag tycker att jag behöver vaccinera mig. Kanske skulle vaccineras mot galna kosjukan och pippisjukan med (fågelinfluensan?). Nä, detta är alltså MIN personliga uppfattning så jag hoppas ingen tar illa upp nu..

Nää detta var allt från mig. Nu ska jag väcka gubben för vi ska åka och handla!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har precis samma åsikter som dig gällande vaccin sprutan..ja gör samma..



På tal om bebbe =) Robin kom hem från BB utan namn ;) Vi bestämde oss för Robin typ 1 vecka efteråt S fast det var ju pappa som kallat han Robin då han fick veta att jag var gravid sen fastnade o det passade =)

2009-10-20 @ 10:05:22
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej på dig .



Hade precis samma inställning som dig innan jag fick svin influensan. Säger fy fan va det var o är tungt.

Men finns mycket som gör att jag inte skulle ta den .

Bara tanken på Alla ensodyn barn som föddes efter Asiaten eller vad den kallades influensan som gick 1968. Barn som föddes utan armar o ben STackare.

Vem tar konsekvenserna om det blir samma nu ? ... Mycket o fundera kring. Hoppas du slipper influensan i varjefall. Lycka till i namnvalet . Vi har det klart . Elias eller Eva blir det för oss .... Kram på er o du vilken fin mage du har fått =)

2009-10-20 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0