Vinnaren är utsedd!

Ja nu har jag dragit lott på dom personer som svarat rätt på frågorna i tävlingen.



Haha vad lite det såg ut att vara i den stora korgen men jag kan säga att ni var 24 stycken som var med och tävlade. Och vinnaren blev (för att användaren kanske vill vara anonym så visar jag bara smeknamnet) *trummvirvel*



STORT GRATTIS TILL DIG!! Du har fått ett mail av mig där jag vill ha dina adressuppgifter och sånt. Grattis igen!

Men nu hinner inte jag skriva mer faktiskt. Vi ska alldeles strax åka till GÖTEBORG för att kolla könet på lillbäbis! Men när jag kommer hem så kommer jag visa bilder på dagens outfit. Jag kommer även visa resultatet på färgningen av Tindras dress och garanterat lite fler bilder från dagen i götet! Tar nog med mig datorn så eventuellt kommer en uppdatering under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0