Ang. tävlingen.

Angående den pågående tävlingen här på bloggen http://www.mandarinklyfta.se/blogg/2009/september/tavling.html så har jag valt att jag inte kommer att publicera några av kommentarerna som kommer som tävlingsbidrag. Anledningen till detta är att vissa av personerna som är med vill vara anonyma. Visst, det kanske inte är lätt att lista ut vem någon är men vissa kanske har en speciell stavning i sitt namn eller har ett ovanligt namn. Därför kommer jag inte att publicera en enda kommentar. Däremot kommer jag att publicera vem vinnaren är när tävlingen är avslutad. Så nu vet ni det. Så nu behöver ni inte vara rädda att vara med i tävlingen heller, hehe.

Jag fick hem ett litet paket i min brevlåda förut. Jag köpte mig en jeanskjol på tradera. Den var superfin! Och ser helt ny ut. Billig var den med, hehe. Men det är väl det som är vitsen med tradera eller?  Här kommer en liten bild på den, lånade dock annonsbilden. Ni får väl se den på bild när jag har på mig den nån dag, hehe.



Den är i alla fall väldigt fin och jag är nöjd över mitt köp. Snabb leverans med. Jag fick den som sagt idag och annonsen tror jag gick ut i förrgår, hehe.  Så det var inte dåligt.

Hmm, jag har fortfarande inte lyckats stilla mitt fotobegär. Vad sjutton ska man göra då? Vette sjutton om jag orkar åka iväg någonstans nu. Det är ju kallt ute, haha. Och vad ska man fota nu? Vid den här tiden? Jag vet inte faktiskt. Kanske skulle gå och lägga mig istället..

Kommentarer
Postat av: Martina

Snygg kjol:)



SV: jo vi har ju moppen inne!

2009-09-26 @ 06:43:54
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0