Grattis till mig själv!

Ja då fyller man år idag då. Känns egentligen inget speciellt men man har i alla fall hunnit få endel grattis, hihi. Men det känns inte som att man blir äldre direkt. Men man har väl egentligen slutat bry sig nu. Nu stannar man ju i ålder, eller hur? Haha!

Så vad händer idag då? Jaa först och främst så ska vi få främmande runt 11-tiden. Då kommer Jespers mamma och lillebror och hälsar på. Sen i eftermiddag ska vi ut till torp. Vi hade tänkt käka på coop. Jag ska slippa laga mat idag, hihi. Skönt i alla fall. Hoppas bara dom har någon god dagens. Annars finns ju briggen där ute med. Men vi får se. Käka ska vi i alla fall. Sen får vi väl se om vi hinner gå en sväng också. Jag skulle vilja köpa fler leggings, men vi får se. Jag vet dock inte ens vad jag ska ta på mig för kläder idag. Tänkte ju faktiskt klä upp mig liiiite bara för att jag fyller år, hehe.

Tindra har börjat intressera sig för playhouse disney. Speciellt dom programmen då dom dansar och sjunger som mest. Så nu sitter hon här i soffan bredvid mig och tittar och myser med nappen och snutten, hehe. Sötunge.

Nää nu ska jag kika vidare en snabbis! Glöm inte att gå in och gissa här:
http://mandarinklyfta.blogg.se/2009/september/gissningsmaraton.html

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis på din stora dag!!



Hoppas att ni hittar något gott att äta när ni åler iväg sen. Helt rätt att unna sig lite mat ute idag.

2009-09-16 @ 09:59:08
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis på födelsedagen! :)

Hoppas att du får en alldeles underbar dag. :)

Kram

2009-09-16 @ 10:59:28
URL: http://lottchen88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0