Graviditeten fortskrider (22+0)

Japp det gör den. Utan större problem egentligen. Förutom foglossningen då. Men jag fick hem mitt foglossningsbälte förut. Det som jag vann på tradera. Det var väldigt annorlunda i form och sådär men jag hoppas att det funkar lika bra. Annars får jag väl köpa ett nytt. Men jag kan ju börja med en liten magbild i alla fall. Här kommer den, lite snedvriden bara, haha!
Ja nu börjar den verkligen ta form. Nu ser man att jag är gravid i alla fall. Jag ser inte bara tjock ut som jag tyckt förut. Nu börjar den bli rund och fin. Men jag börjar bli mer och mer säker att det faktiskt är en till liten tös där inne. Men man ska ju aldrig säga aldrig. Vi får ju som sagt veta 1 oktober. Iiihh! Bara en månad kvar! Shit vad tiden springer iväg. Men inatt drömde jag att jag var i vecka 26 så jag var helt förvirrad när jag vaknade imorse, haha! Men annars känns allt som förra veckan. Bebisen är livlig och fick in sin första klackspark på revbenen när jag satt framåtlutat i soffan igårkväll, hehe. Det var ju dock mindre skönt men nu vet man vad man har att vänta sig. Jaa, vad finns det mer att säga? Nästa barnmorskebesök är i alla fall inbokat till 15 september 10.30 tror jag. Har skrivit upp det i mobilen..
Och appropå mobil så kom denna skönhet till mig idag:
Min nya älskare, haha! Sony Ericsson w995. 8,1mp kamera, w-lan och massa annat onödigt som man egentligen inte behöver men som faktiskt är ganska skoj att ha. Ingick även 60 stycken filmer som man kunde ladda hem. Fråga mig dock inte från var men det får jag väl ta reda på. Jag gillar då telefonen än så länge även om jag inte hunnit pilla så mycket på den. Så jag får väl återkomma senare ikväll eller nått, hehe.
Nu ska jag i alla fall springa till dagis och hämta min lilla snutteplutt! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej här är jag...sveriges tröttaste bloggare! Har liksom ingen lust längre...hmm hoppas det går över snart.

Hur som helst så; Vilken fin mage som kommit fram :) vad mysigt! Så ni kan inte vänta...ha,ha! jag förstår. Jag ville ta teda på det med Wilmer men Jocke ville inte det så jag fick snällt hålla mig. ( och jag som var övertygad om att det var en tjej!...) Hoppas allt är bra med dig o lillstrumpan. kram.

2009-09-01 @ 20:01:06
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0