Hösten är här och ny vecka!

Ja detta kommer nog bli ett väldigt långt inlägg har jag en känsla av. Men det är bara skönt att få skriva lite.

Vart ska jag börja? Joo, hösten. Den är verkligen här nu. För det är väl det man brukar säga när första frosten varit här? Jag tog nämligen med mig kameran ut på en kort promenad efter att jag lämnat lillan på dagis. Det är så himla fint väder så man får ju passa på. Men jag fick mig dock en smärra chock när jag satte foten utanför dörren. Det var kallt, vit rök kom ut när man andades. Härligt! Men den bitande kylan gjorde att jag saknade min mössa lite. Jag vet tyvär inte vart den är. Det är borta. Saknade även halsduken som man kunde gosa ner sig ordentligt i. Den vet jag var den är men trodde inte att jag skulle behöva den. Men det var härligt ändå. Frisk luft är väl det bästa som finns? Visserligen blommar det fortfarande på sina ställen och de flesta träden är fortfarande gröna. Men bara luften gör att man känner att det är höst. Det blev några bilder och dom är uppladdade i mitt galleri. Klicka på bilden för att komma dit!



Funkar det inte (verkade inte så när jag skrev inlägget) så klicka på länken här: http://www.mandarinklyfta.se/gallery2/main.php/v/PS/hosten/ 

Nu har jag dock ett litet problem. Jag vet inte riktigt var jag ska lägga detta inlägget. I graviditetskategorin eller foto.. Får nog bli foto. Hehe! Jag har stora problem, jag vet!

Jag går ju i alla fall in i en ny vecka idag. Vecka 27 (26+0). Känns konstigt fortfarande. Och väldigt overkligt. Ska vi verkligen få ett barn till? 2 barnsföräldrarna Malin och Jesper. Skrämmande. Hur mår jag då? Jo jag mår bra och det verkar lillen i magen också göra. Och vill ni veta en hemlis? Inatt drömde jag om vad det blev för kön på bebisen, hihi. Jag drömde att vi var på könsultraljudet (som vi ska på torsdag) och vi fick veta vad det var. Och jag drömde faktiskt att vi skulle få en liten pojke! Det sa dom i alla fall till mig i drömmen. Jag såg det aldrig själv. Men det borde ju ändå räknas att dom sa vad det skulle bli? Haha! Med Tindra drömde jag klart och tydligt att jag fick en flicka, jag var med på förlossningen i drömmen och såg med egna ögon en flicka. Men det gjorde jag ju inte denna gången. Men ändå. Jag har drömt om en pojk! Så på torsdag får jag väl se om det stämmer eller inte, hihi. Spännande värre! Här kommer i alla fall dagens magbild och bilden efter det är dagens promenadoutfit, hehe.




Förra årets vinterskor, benvärmare från h&m, vita leggings, jeanskjolen från tradera och jackan jag köpte förra året på ullared. Det var en härlig promenadoutfit faktiskt!

Men nu mina vänner så ska jag gå och väcka Jeser och sen ska jag se på våra bästa år eller nått. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Skön höst bild med daggen :) Snygg outfit :) Ha en skön tisdag.kram

2009-09-29 @ 10:54:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0