Jag missade solnedgången!

Ja jag åkte ju förut. Åkte lite tidigare för att jag skulle tillbaka till branden för att fota lite efter-bilder. Sen skulle jag ju fota solnedgången också. Givetvis blev jag försenad så solen hann gå ner. Men jag fick några bilder i alla fall, på den brinnande himlen. Nåja dom kommer sen. Här kommer bilderna från branden:

(Vill bara säga att snacka om att lantmännen hade tur! Kolla vad dom hade ståendes på baksidan alldeles mitt emellan branden och deras eget hus om man säger så...)















Ja, som ni ser. Det var inte mycket kvar av den lagerlokalen i alla fall. Och JA det var väldigt TUR att inte den intill-liggande byggnaden började brinna den med för vinden låg nämligen precis åt det hållet. Men vi har skickliga brandmän som lyckades hålla branden under kontroll. Och enligt bohusläningen (lokaltidningen) så startade branden i en av bilarna som jag har bild på ovan. Jaa, spännande värre.

Efter detta åkte jag alltså ner till skeppsviken för att fota solnedgången (som jag missade egentligen). Men himlen var i alla fall fin och det var mysigt att bara stå där nere och titta. Men jag fick i alla fall några bilder och här kommer dom.















Ja, det var dom det! Jag får väl göra ett nytt försök en annan dag. Kanske att jag skulle hålla Tindra vaken en stund längre imorn och åka då? Vi får se hur jag gör. Jag blev i alla fall relativt nöjd även om jag känner att vissa bilder kunde gjorts bättre. Men men, härliga blev dom i alla fall, om jag får säga det själv?

Nää nu ska jag faktiskt ta och fortsätta kolla vidare. Sov så gott nu folket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jäkligt snygga bilder! Speciellt den på bron och den på livbojen!



Jag blir också alltid grymt nyfiken när det händer nåt där polis/brandkår/ambulans är inblandad. Spännande...=)

2009-09-12 @ 22:41:56
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: malin

Jössös vad jag älskar dina bilder.. så fiiina (a de sista vid skeppsviken assa ^^ ;)...)

2009-09-14 @ 22:51:48
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0