Kvällens bildbomb ifrån mig!

Ja nu kommer ett inlägg med en sjujävla massa bilder, haha! Nää riktigt så många är det inte. Inte som när jag varit i mantorp, hehe. Men endel. Mer behöver jag inte skriva just nu utan här kommer bilderna.



























Det bästa med att bo på västkusten måste ju ändå vara dom fina snäckorna. Jag gillar inte att bada här på västkusten men det är ganska fint att fotografera. Och jaa, det var ju så himla bra väder idag så det var skönt att komma ut lite. Tindra tyckte det var roligt att leka i leran, haha! Det var väl lite väääl geggigt kanske. Men man har ju tvättmaskin så det var ingen skada skedd, trots en vurpa! Som vissa av er ser så befann vi oss vid mollön. Och det var supermysigt. Det blåste lite grann där nere MEN det var ju 22 grader varmt så det var bara skönt. Vinden var kylig medan luften var varm. Helt perfekt. Känns att hösten är på intåg. Nåja, jag har inget mer att säga faktiskt. Funderar dock på att göra någon av snäckbilderna till canvas-tavlor. Vad tror ni om det?

Sen har jag ett litet svar.. Anonym: Ja vi skulle kunna kolla på en design åt dig men då behöver jag ju liksom veta vem du är, haha! Och hur du vill ha den, bilder, färger o.s.v. Så återkom gärna!

Nu ska jag snart ta och göra mig en äggmacka med kaviar. Sååå gött! Detta var i alla fall allt från mig idag. Kolla gärna http://mrsanderss0n.bilddagboken.se också. För där finns det mer bilder på Tindra från kvällens bravader! God natt!

Kommentarer
Postat av: emelie =)

haha neej vackra en dom ju inte, men på bilden såg den ju lite fin ut HAHAH =D

grymt fin blogg du har =D

2009-09-10 @ 20:50:35
URL: http://drygaemelie.blogg.se/
Postat av: Sophia

Om du tycker att det är kul att göra disagn för bloggar så får du gärna festa ihop en åt mig =)

2009-09-10 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0