Myskväll

Ja igår blev det faktiskt lite av en myskväll. Vi käkade som sagt tacos och kollade på 2 filmer. Blev dock lite förbannad då ena filmen inte ville funka när vi sett mer än halva. Så jag och Mike åkte in och bytte den. Men men, den filmen var skoj i alla fall, hehe. Den hette bedtime stories med Adam Sandler. Den var grymt rolig!
Sen när vi skulle sätta på film nummer två så tände jag lite ljus. Måste bara säga att mina nya väggljusstakar ger ett jättemysigt ljus, hihi. Tänkte tagit kort på det igår men jag orkade inte så jag tog kort på ett annat istället, hehe. Blev i alla fall jättemysigt med alla ljus tända.
Dock var inte film nummer två någon hit. Skulle vara något i stil med sex and the city men det var det verkligen inte! Filmen såg hemmainspelad ut. Kommer inte ens ihåg vad den hette men det var i alla fall en rosa dildo på framsidan, haha! Aja, så är det.
Läste även ut min bok igårkväll. Denna boken, för er som inte kommer ihåg.
Den var inte lika bra som dom första 3 böckerna jag läst om henne. Denna handlade mest om Erik, hennes man. Hur förändrad han blev och hur aggresiv han blivit. Slår henne och är otrogen. Men det händer liksom inget i boken som gör att man verkligen fastnar i den. Den handler om hur mycket hon älskar honom och att hon aldrig skulle lämna honom o.s.v.  Det är först dom 20 sista sidorna som handlar om att hon faktiskt blir gravid och ska föda deras barn. Sen slutar den. Sen är det väldigt mycket tillbakablickar om vad som hänt och brev som hon skrivit till Samuel. Njaa, denna boken får inte lika högt betyg faktiskt. Men jag vill ju ändå fortsätta läsa den 5e och sista boken i serien. Mest p.g.a att jag läst dom andra. Så var det med det.
Vad händer idag då? Jaa, det var nått vi skulle göra i alla fall. Men jag kommer inte på vad just nu. Men ikväll vet jag vad vi ska göra i alla fall, moahaha! Återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0