Nej jag är inte borta.

Nej jag har inte försvunnit. Men jag har inte orkat starta en dator idag. Orkade jag inte nu heller så jag sitter med mobilen, haha. Vi åkte till torp förut och käkade frukost. Sen gick vi en sväng där. Kollade på en overall till Tindra som jespers mamma hade kollat på, den var jättefin så en sån kommer hon nog få. Sen hittade jag en jacka till Tindra som jag blev helt kär i! Helt underbar! Lite finare jacka och ingen som man är ute och leker i men det kan ju vara skönt att ha en som man kan ta på om man ska någonstans. Vi får se om jag köper den, Hihi. Sen hittade jag ju en liten overall till bebis i magen med men det får vänta lite, Hehe. Jag hittade väldigt mycket just nu som jag vill köpa men samtidigt vill jag vänta tills jag ska till ullared. Nåja vi får väl se. Nä nu ska jag fortsätta mysa med gubben medan lillan sover. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0