Riktigt mysigt!

Ja då har man precis kommit hem från en riktigt trevlig kväll. Det blev dock itne så många bilder tagna, haha. Jag var lite dålig med det faktiskt. Så jag orkar inte ens lägga upp dom. För det var typ 2 bilder på Tindra, en på Niklas och max 2 på deras vovve, haha! Nåja, kanske visar dom en annan gång. Trevligt var det i alla fall. God mat (visserligen jag själv som gjort iordning, haha) och gott sällskap. Tindra hade då skoj, men hon tyckte nog att hunden var lite jobbig. Hon skulle ju pussa på Tindra hela tiden, hehe. Så det hände mer än en gång att Lottis (hunden) puttade omkull Tindra och självklart blev Tindra lite skraj och började gråta, hehe. Men hon envisades ändå med att gå fram till hunden. Men jag tror att hon blev lite mer försiktig i alla fall. Hon matade henne med stenar också, hehe. Kanske mindre nyttigt för vovven som snällt tog stenarna i munnen. Men Niklas plockade ut dom.
Jaa, så har våran kväll sett ut hittils. Nu har jag tänt en massa ljus här hemma och tänkte faktiskt sätta mig i soffan med min gubbe och mysa lite. Kan behöva slappna av bara vi två tillsammans för en gångs skull. Ha en fortsatt trevlig kväll så skriver jag garanterat mer imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0