Såhär står det i gissningen!

Just nu ser statistiken ut såhär i mitt gissningsmaraton http://mandarinklyfta.blogg.se/2009/september/gissningsmaraton.html

Pojke: ||||
Flicka: ||||

Då har jag även räknat med min egen chansning (tjej), bm´s chansning (tjej) och Jespers (tjej, bara för att han senast trodde pojke men Tindra var en tjej, hehe)

Någon fler som vill gissa? Ska bli kul att se vem som har rätt i alla fall.

Jag funderar på att ta en fotodag imorrn. Åka ut någonstans själv medan Tindra är på dagis. Men jag vet inte vart eller nått sånt. Ska prata lite med Jesper. Tror inte att han vill följa men han kan ge mig tips på vart jag kan åka, hehe. Han känner ju liksom till alla ställen som inte jag vet om. Men vi får se. Beror ju lite på vädret med. Men det hade varit skönt att få komma ut lite. Sen ska jag ju åka och byta leggingsen med, men det kan man ju göra i samma veva. Får väl se när Jesper ringer efter att han lastat.

Nu ska jag i alla fall fortsätta kika på riskförlossningar! Det är spännande.

Kommentarer
Postat av: jennifer lillasyster ;D

Men jo! Ja är stor redan nu :D:D:D

ifall ja nu inte blir stor, så släktar det väl på dig:D

2009-09-16 @ 22:35:38
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0