Sicken skitmatch!

Ja hockeymatchen var verkligen ingenting att ha. Sverige förlorade med inte mindre än 8-3!! Jag var nära att stänga av tv:n. Men Tindra tyckte att det var så roligt så hon till och med sa hockey, haha! Det kom så klockrent! Hockey! Haha!

Sen när Jesper åkt till jobbet så åkte jag och Tindra upp till Thordéngården och kikade när hennes farbror Felix spelade fotboll. Tindra förde nog lite tur med sig för Felix gjorde ett mål (som vi hann se). Vi hann nämligen inte stanna hela matchen för att jag väntar främmande. Men hon ville i alla fall springa ut på planen hela tiden så vi sprang efter henne som galningar både jag och Jespers mamma! Pust! Nu är i alla fall jag helt slut. Ja, det är Tindra med för den delen, hehe.

Nä nu får jag dra! Kanske skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0