Skyll dig själv!

Ja då har man suttit och kollat en video från Umeå Open som var så omtalat. När man sedan surfar in på aftobladet möts man av stora skriverier. En polisman var nära att bli överkörd, ojojoj! Här är artikeln
eller rättare sagt, en filmsnutt. Men jag menar. Är polisen så jävla dum att han kommer körande i motsatt riktining när han VET att det är race, då får han fan skylla sig själv enligt mig! Och dom kan ju inte anhålla stackarn för mordförsök för jag lovar, han försökte inte döda någon polis. Inte medvetet i alla fall. Han ville bara ha lite kul och mäta sin bil. Mörförsök..joo... Polisen borde ju även han varit mer uppmärksam och inte legat kvar i den filen då..Det kanske var polisen som försökte ta livet av bilföraren? Eftersom det var POLISEN som körde i motsatt riktigt!? Tänk på det nästa gång!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5786571.ab

Kommentarer
Postat av: malin

rätta mig om jag har fel !! men nuten har blåljus på vilket betyder vik undan, stanna typ. Men han fortsatte ju, han fortsatte ju att gasa och verka ju inte ens försöka undvika polisen !!??

2009-09-14 @ 22:26:07
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: Kim Müller

Är du helt jävla blåst?! Polisen har blåljuset på! Om polisen står vid en trafikolycka med blåljusen på, kör du rakt emot dem då?! Polisen påkallar fri väg med sina blåljus = alla andra ska flytta sig! Men det fattar tydligen inte du din idiot...

2009-09-16 @ 14:52:03
Postat av: Sophia

Jag kan helt ärligt inte se om polisen har blåljus på när han kör mot bilarna eller om han sätter på dem i efterhand?

Tveksamt om polisen ens får köra i motsatt riktning på det viset och riskera oskyldiga trafikanters liv, för man ser ju faktiskt i filmen att en 745 (?) kommer lugnt körande efter dem = räknas som privat trafikkant för han tävlade ju inte....

2009-09-17 @ 08:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0