Suck över vädret säger jag!

Ja att det alltid ska regna en sån här dag. Suck säger jag! Men men, inte mycket att göra åt. Vi har i alla fall varit hemma hos en kompis till Jesper. Dom har en son som är lika gammal som Tindra, eller jaa, han är väl lite mer än 2 veckor äldre men aa. Så Tindra fick i alla leka av sig, hehe. Men hans son var lite blyg och ville mest vara i famnen, hehe. Sen somnade Tindra i bilen påväg hem. Vi stannade till på maxi också. Jesper sprang in och köpte en ny såndär slaskrensarsak, ni förstår? Haha! Nåja, nu har jag satt på ugnen får vi ska göra lasagne igen, hehe. Det är så gott! Så får vi väl se om vädret klarnar upp inom en timme eller nått.

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Har inget vettigt att skriva i alla fall..så jag ger nog upp försöket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0