Suck vilken natt!

Jaa, jag säger då det. Vilken natt! Efter att vi kom hem så somnade Tindra som sagt direkt. Men hon vaknade vid 3 igen och då hade hon SKITIT! Hon har aldrig någonsin skitit mitt i natten någon gång, och då menar jag aldrig! Men nu hade hon lagt den värsta. Det stank i hela lägenheten när man öppnade hennes dörr. Nåja, detaljer är väl kanske onödigt. Men till råga på allt så högg det ju givetvis bak i ryggen för varje rörelse jag gjorde. Jag trodde att jag skulle bli liggande på badrumsgolvet! Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Men jag lyckades få Tindra i säng och även mig själv. Tindra somnade om rätt fort men efter det så har jag vaknat vid varje minsta ljud hon har gjort och det känns nästan som att jag inte har somnat om. Men hon sov i alla fall fram till 8.30 idag med. Får väl se när hon blir trött och vill sova nästa gång. Känns som att det inte kommer dröja allt för länge.

Vad ska vi göra idag då? Solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Men vi får hålla oss inomhus. Vill ju att Tindra ska bli frisk. Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt. Måste ju åka och hämta ut hostmedicinen i alla fall. Jag hade velat gå en sväng och fota men lär inte göra det då jag fortfarande har hon.

Nåja, jag får återkomma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0