Svar.. Och shopping!

Kim Müller: Ditt smartass! Ja klart som fan att jag inte kör in i någon polis SOM STÅR VID EN OLYCKA! Men nu var det så att polisen KOM KÖRANDE I MOTSATT RIKTNING! Hur fan vet du att föraren i bilen helt enkelt inte hann reagera? Det gick ju inte direkt långsamt. Sen kanske han höll koll på en varvmätare/lampa för att veta när det är bäst att växla? Har du någon gång medverkat på ett race? Eller kört? Nej jag trodde inte det heller. Och som sagt så VISSTE polisen om att det skulle vara race på E4an och då kör man inte i motsatt riktning om man är rädd om livet, så är det bara. För reaktionsförmågan i dessa hastigheter är fan inte att leka med. Så du kan lägga ner din taskiga attityd och inse att vi har yttrandefrihet i Sverige! Undra vem som är idioten här..

Jaja, nog om detta. Vi åkte ju ut till torp förut. Jag köpte mig en stickad lång tröja i vitt. Jag får väl visa bild sen. Köpte även ett par jeansleggings men dom ska jag lämna tillbaka då jag inte var nöjd med storleken. Så jag ska åka till torp imorn igen tror jag. Då kan jag lämna tillbaka dom och köpa nått annat. Men risken finns väl att man bara får tillgodokvitto. Men dom har ju fler typer av leggings på gina får vi hoppas, hehe. Efter shoppingen blev det mat. Jag käkade en kebabtallrik, Tindra åt pommes och grillkorv och Jesper drog på stort och käkade en entrecote, hehe. Mike mötte upp oss så han var också med och käkade. Trevligt värre.

Nu sitter Tindra och tittar på Arne alligator på tv´n. Det är fortfarande den stora favoriten här hemma. Men jag är lite småtrött på den nu måste jag säga, hehe. Har hört den några gånger. Hon sitter dock klistrad. Nåja, jag funderar på vad jag och Tindra ska hitta på nu. Nu har ju Jesper åkt till jobbet så vi är ensamma. Kanske går ut och leker en sväng i lekparken. Vi får väl se vad vi hittar på. Det har i alla fall varit en lyckad födelsedag tycker jag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0