Svar!

Anonym: Ja vissa börjar till och med med pottan innan barna blir 1 år! Så jag vet inte om vi börjar speciellt tidigt. Men jag vet också att vissa börjar senare. Det är väl individuellt kan jag tänka. Vi kände att vi ville börja när Tindra lärde sig gå. Känns onödigt att kunna det innan. För lär hon sig var pottan är så är det ju lättare att GÅ till pottan och visa. Jaa, ni fattar hur jag tänker va? Så nu tänkte jag att vi kunde börja. Hon kommer även att få springa mycket naken nu när vi är hemma bara för att se om vi lyckas läsa av henne när hon är nödig och sådär. Man får väl göra det lite till en lek helt enkelt. Det ska vara roligt att sitta på pottan. Precis som Helen också sa i kommentarer i förra inlägget. Sen får vi väl ta det som det kommer. Jag vill inte att hon ska känna någon stress eller press på sig.

Sen så har jag hittat vart det är man ska ladda hem domdär filmerna. Och det var på en hemsida som man fick med på kartongen, hehe. Fanns faktiskt en film som jag gärna vill se där så jag funderar på att ladda hem den och kanske se den ikväll i sängen, hehe. Det tråkiga är att man inte kan ladda hem dom och se dom i tv:n till exempel. Så jag kan inte direkt se filmerna tillsammans med Jesper. Blir liksom lite för litet, hehe. Men men, jag är ju ensam hela kvällarna så varför inte? Får väl se om jag orkar testa och se ikväll i så fall skriver jag om det imorrn.

Nää nu ska jag ta och duka fram lite frukost och sen blir det till att väcka Jesper min lilla pudding, hehe.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi har potta till Oskar med men vi använder den inte särskilt ofta utan när det passar och vi kommer ihåg det. Han har dock lyckats kissa där några ggr men det där med bajset får vänta då han ooftast klarat av det innan vi tar upp honom på morgonen. Vi har väl planer på att träna honom oredntligt till våren sommaren då han går ordentligt och det är mindre kläder och han är ute mer.

2009-09-02 @ 11:05:38
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Ja jag ska verkligen skärpa till mig!!!!

Skönt att höra att det är fler som är inne i en så klallad trotts ålder ( om man får säga så :P) Wilmer har haft 3-dagars feber som startade natten till torsdag. Han fick skyhög feber! natten till lördag var den uppe på 41!!! då åkte vi till akuten, fanns liksom inget vi kunde göra för att få ner febern. Han fick dubbel dos av alvedon och de tog en massa tester men de visade inget. Febern gick äntligen ner lite senare, såååå skönt! Nu mår han bättre. Men efter denna vända med feber så har han helt plötsligt blivit motsattsen till vad han brukar vara.... Skit sur för inget, ska hela tiden upp o ner i famnen och skriker som en galning!! Var är våran glada lilla kille?! Han börjar på dagis ( inskolning) på Måndag får hoppas att det blir bättre. Kanske är en fas.... hur är Tidra? lika?

(oj, nu blev det lite långt igen, ha,ha)

Kram.

2009-09-02 @ 13:21:05
URL: http://flingan79.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

när vare bebisen skulle titta ut nu igen? :)

2009-09-02 @ 20:37:20
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0