Tänder och skrik!

Ja nu har Tindra precis fått sin 8:e tand! Upptäckte det häromdagen. Även denna är en kindtand på höger sida nere. Jag som trodde att hon skulle få alla framtänder innan kindtänderna men icket, hehe. Hon har ju inte fått framtänderna nere. Bara 2 av dom. Så det ser ju minst sagt lite roligt ut där inne nu. Det förklarar ju varför hon helt plötsligt börjat äta igen, hehe. Nu har hon väl inga tänder på G på ett bra tag kanske? Får väl se. Ser ju dock ut som att "huggtänderna" nere också kommer när som hellst. Men det återstår att se.

Tindra är en riktigt skrikig unge har jag kommit fram till. Hon skriker när hon är glad, när hon busar, när hon är arg och såklart när hon är ledsen. Är man inte döv innan man kommer hit så är det nästintill att man är det då man går härifrån! Det är helt otroligt att hon inte fått fler smällar av katterna än vad hon har fått! Hon har nämligen bara fått en enda smäll av någon av våra katter. Det var Turbo som tröttnade. Men hon stog och slog på stolen han satt på samtidigt som hon skrek, så det var bara bra att han sa ifrån. Vad gör man åt det egentligen?

Men nu är verkligen den roligaste tiden. Hon utvecklas massor varje dag! Hon tjötar värre än jag vet inte vad. Visserligen pratar hon ju på sitt eget språk, men det är knappt så att hon är tyst 5 minuter av sin vakna tid! Jag kan inte ens räkna upp alla ord hon kan för jag kommer inte ihåg alla. Hon har börjat springa, då menar jag springa också! Man får springa själv om man vill hinna ikapp henne. Hon ramlar och slår sig hela tiden. Hon har ständigt nya bulor och blåmärken, haha! Hon är inte så smidig alla gånger. Men men, sånt är livet.

Nåja, det var allt för denna gången, Jag skriver innan vi ska åka och käka. Det blir inte Harrys, det blir cheers! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0