Tävling!

Nu mina kära bloggläsare är det dags för den första tävlingen här i bloggen!



Jag har i samarbete med testlagret.se fått inrikta mig till er som har startat bebisverkstan! Jag tävlar nu ut hela 56 stycken ägglossningsstickor och 20 stycken graviditetstester helt gratis! Är inte det bra? Jag hade i alla fall önskat att det hade funnits någon sånhär tävling när vi försökte bli gravida. Testlagret.se sponsrar med dessa tester.

Detta behöver du göra för att vara med och tävla:
* Svara på frågorna nedan som kommentar här i detta inlägg, svaren finns att hitta på testlagret.se. Men glöm ICKET att skriva med eran mailadress annars räknas inte erat tävlingsbidrag!

Enkelt va? Här kommer frågorna:
1. Vad heter hormonet i urinet som visar om man har ägglossning?
2. Vad heter hormonet i urinet som visar om man är gravid? (Det räcker med förkortningar.)

Dessa frågor kan låta svåra men som sagt, finns att hitta på testlagret.se! Tävlingen avslutas Torsdagen den 1 oktober. När tävlingen avslutas så kommer jag att lotta ut en vinnare från alla dom som svarar rätt. Lycka till nu!

P.s. Jag kommer inte att publicera några kommentarer fören tävlingen är avslutad då detta gör det enklare för mig. D.s.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Allt är bra med mig..Är bara trött i kroppen men man står ut..inte så jätte lång tid kvar..Känner inga som försöker skaffa barn vad jag känner till..Hoppas att du får en skön torsdag..

2009-09-24 @ 09:02:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Madeleine Tärnsby

Vem vann??

2009-10-02 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0