Alltså..dööööd!!

Vilken natt det har varit! Först kunde jag inte somna, sen när jag precis höll på att somna ja då vaknar Tindra och störtgrinar. Går in dit, tröstar, lägger och sen lägger mig själv. Vad händer då? Ja då vaknar Molly och hon vill icket somna om! När hon väl somnar om så lyckas jag nog somna en liten stund men blir sedan väckt av Jesper som kommer in och lyser med sin ficklampa så att Molly höll på att vakna igen! Då blev jag förbannad och bad han släcka, hehe. Stackarn får famla i mörkret. Hur som hellst blev det inte många timmars sömn inatt. Molly vaknade ju sedan vid klockan 5 igen och ville ha mat..gääääsp! Sen var det bara att kliva upp klockan 7 då Tindra drog igång och väckte hela huset typ..inklusive Molly. Kan ju säga att jag är tröööött! Men blev dock lite piggare efter en dusch.

Sen blir det en promenad ner till skogslyckan för att hämta ut jackan som jag vann på tradera till Tindra. Hon skickade den tydligen med schenker så jag måste dit och hämta den. Ska bli spännande att se om den är lika fin som på bild. Men den var ju tydligen bara använd en gång eller så. Sen tror jag banne mig att jag ska försöka få med mig kameran på promenaden! Men nu verkar solen gå i moln så då är det inte lika kul, men vi får väl se. Behöver ju våra upp min design lite, hehe!

Nä nu ska jag bjuda på en bild på dagens outfit. Michellingubbe no.1! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0