Bilder från idag och ikväll!

Kommer inte skriva så mycket men jag ska visa lite bilder. Har varit toppenväder ute idag så vi har varit ute nästan hela dagen. Först åkte vi ut till torp men efter Tindras vilostund begav vi oss ut vid 14-tiden, grillade lite och lekte och har haft otroligt mysigt. Sen på kvällen åkte jag och Malin K in till stan för att jag ville fota lite, wiie! Så dessa bilder ska jag bjuda på ikväll!













Tindra var trött på allt grus så hon skulle gräva bort det, haha! Krokusen blommar för fullt på sina ställen och Molly låg och mös i vagnen. Strålande solsken hela dagen! Sånt gillar vi och vill gärna se mer av!

Nu kommer kvällsbilderna!







Jag kan ju bara säga att det var GRYMT mycket vatten i bäveån idag. Försökte ta en bild med blixten på vattenfallet men det blev inget med det. Men det var i alla fall dom bilderna som blev hyfsade, hehe. Har något alldeles nytt att lära mig nu serni!

Men nu ska jag krama kudden riktigt hårt och hoppas att min ryggvärk släpper..ajaj! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0