Bvc för min boll!

Då har vi precis kommit hem från bvc igen. Denna gången fick lilla snuttan 2 sprutor. Det var inte alls roligt. Fast det var nog värre för mig än för henne tror jag. Jag gillar inte sprutor. Molly grät lite men det gick över ganska snabbt. Sen var hon svintrött också så hon stensomna i vagnen direkt när jag lade ner henne sen. Men hon vägdes ju och mättes också. Min lilla knubbis, hehe. Hon väger nu 5800gram och är 60cm lång, huvudomfånget är 40cm. Lätta siffror att komma ihåg, hehe. Så nu måste jag se om vi har någon alvedon kvar hemma annars får Jesper ta moppen, hehe. Kan vara skönt att ha OM hon skulle få feber och sådär efter sprutorna. Men än så länge är hon pigg och glad i alla fall.

Men det var allt jag ville för denna gången! Jag lär säkert skriva mer ikväll efter att vi tränat och lite sånt. Bjuder på en mobilbild med!


Kommentarer
Postat av: Moster Nina

hej malin. jag har hört att man ska inte ge alvedån nå mer efter att dom har fått sprutor. Efekten av vaxinet blir sämre.

2010-04-12 @ 15:31:05
Postat av: kadri



det är nog värre för oss för de glömmer det så snabbt

2010-04-12 @ 16:01:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0