En parlista!

Här kommer en lista jag faktiskt aldrig sett förut så jag snodde den av Anki!

* Vad heter ni? Malin & Jesper
* Hur träffades ni? På en bilutställning
* Tillsammans? 16 oktober 2005
* Är ni förlovade? Japp, gifta med!
* Bor ni ihop? Ja, sen december 2005
* Har ni barn? Ja, det vet nog alla redan. Molly -10 och Tindra -08
* Har båda körkort? Japp, men Jesper har fler än mig :(
* Kommer du ihåg er första kyss? Japp
* Vem sa "jag älskar dig" först? Jesper
* Vem är äldst? Jesper, 3 år äldre.

* Vilka stjärntecken är ni? Jag är Jungfru och Jesper är Oxe
* Vem fyller först på året? Jesper
* Vem är längst? Jesper
* Vem sjunger bäst? Skulle tippa på att det är jag fastän det inte är vackert.
* Håller ni i handen på stan? Ja ibland.
* Kände ni varann innan ni blev ihop? Nää, faktiskt inte.
* Vad har ni gemensamt? Våra prinsessor, bil- och lastbilsintresset och en massa annat med.
* Blev du kär i första ögonkastet? Ja, tänk för att jag blev det!
* Har ni någon speciell låt? Japp! Groove coverage - Poison
* Har ni några "fri kort"? Nä, vet inte ens vad det är?
* Har ni stora framtidsplaner? Ja!
* Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit mååååånga gånger och han tröstar mig alltid!
* Har ni varit utomlands tillammans? Japp! Vi åkte och förlovade oss i England!
* Vilket är ert bästa minne? Barnens födelse och vårat bröllop!
* Vem lagar bäst mat? Jag lagar maten, uteslutande! Njaa, han grillar väl om man sätter en pistol mot huvudet, moahaha!
* Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jag sitter antingen vid datorn eller tränar medans gubben jobbar!
* Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast!
* Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Det beror på hur man ser det. Jag bodde i vargön och han bodde i Uddevalla. Ca. 3,5 mil emellan.
* Blir du lätt svartsjuk? Nej, eller det beror väl på men nej inte allt för lätt.
* Brukar ni bråka? Det händer väl.
* Ringer eller SMS:ar ni mest? Det är oftast Jesper som ringer när han jobbar. Jag skojar inte om jag säger att han kan ringa mig 4-5 gånger på en kväll! Men jag skickar hellre sms.
* Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag älskar hela honom men jag har alltid drunknat i hans ögon!
* Vad använder ni för preventivmedel? Ska börja med p-plåster snart.
* Brukar nån av er prata i sömnen? Jesper tjötar om ALLT i sömnen. Allt från batterier till hästar!

Fler frågor? Haha! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0