Första skrattet!

Har ju glömt skriva om det. Häromdagen när Molly låg och tjoade i sängen så gick jag in till henne, då skrattade hon! Hon har ju gjort sånna gulliga läten och tjoanden när hon varit glad och sådär men inte riktigt kommit ett riktigt skratt. Men då skrattade hon. Samma idag. Jag gullade och pussade henne på kinden och då log hon så jag fortsatte busa och då skrattade hon igen och igen och igen, hehe! Gullunge! 

Sen tänkte jag bara skriva lite, ifall ni inte redan lagt märke till det så har jag lagt in lite bilder och text i menyn på vänster sida. Såg så tråkigt ut med bara text där så fick piffa till det lite. Och appropå designer så ska jag kanske försöka pilla lite med en design ikväll. Jenny Lövgren, om du läser detta skulle du väl kunna skicka lite nya bilder om det är någon du vill ha med i designen? Du har min mail va? Annars är den [email protected]

Vad har vi annars gjort idag? Jaa, vi har suttit och spelat super mario på wii:et hela dagen i princip, hehe. Jag har skitont i min vänstra tumme nu! Och den är svullen, haha! Så det kan gå! Alex och Samme sitter och spelar nu. Får väl se hur länge dom håller på, haha! Men det är ju verkligen skitkul!

Annars finns det inte mycket mer att säga. Som vanligt har jag glömt att vi skulle köpa ersättning idag så jag får nog dra med mig båda barnen imorgonbitti. Jag har till en måltid i alla fall men sen räcker det nog inte till mycket mera. Nåja, mat finns ju bara en bussresa bort..... Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ååååh vad jag saknar er!! kom hem :D hehe

2010-04-27 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0