Framme i norr..men inte utan trubbel..

Nja, jag visste väl att nått skulle uppstå. Alltid är det väl nått? I alla fall när det gäller mig. Bilen gick bra ett tag, sen sluta servon fungera, happ?! Sen bromsbelägget fram är förmodligen skort..happ igen?! Och vart fan får man tag på ett bromsbelägg på en valborgsmässoafton? Får väl se om vi kör den bilen hem annars kommer vi åka hem i en skruttig volvo 440 och ha den tills Pelle kommer ner med bussen. Guuud vad trött jag blir på allt för tillfället. Vill fan bara sova! Men Jesper och Pelle ska höja upp bilen och kolla hur belägget och sånt ser ut så får vi väl se om det går att lösa på nått sätt.

Tatueringar har vi hunnit med i alla fall. Jesper var först ut med att fylla i sin och den blev toppenbra tror jag! Han skippade dock att åka med till Kristian när det var min tur. Dels hade han ju inte sovit på över 24 timmar så han ville sova en stund och sen orkade han inte riktigt med att plåga sig ännu mer, hehe. Förstår honom! Jag plågade mig dock en stund så nu pryder även Mollys namn min kropp och även lite till krimskrams. Ska lägga upp lite bilder så fort vi kommer hem. Typ på söndag om jag orkar.

Nu är jag skittrött och skithungrig! Har inte hunnits med någon mat idag. Hade tänkt gå ut och äta när vi kom tillbaka från pappa och farfar (som vi tog en blixtvisit hos) men då blev det ju skit med bilen så allt jag ätit idag är en baguette från subland i bilen påväg till Kristian typ, hehe. Aja, det blir nog bra! Önska oss lycka till nu..vi lär behöva det..

Kommentarer
Postat av: Kadri

asso jävla bilar så trött på de

2010-05-01 @ 12:50:17
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0