Frost!

Inatt har vi haft frost igen. Men det kändes för det var riktigt kallt igårkväll innan jag gick och lade mig. Så idag var det vitt på backen igen, hehe. Eller jaa, fläckvis i alla fall. Men solen skiner och det blåser knappt nånting än så länge. Så idag tror jag minsann att vi ska gå på en promenad! Om vi hinnder det vill säga. Ska ju åka till torp och handla sen måste vi snabba oss hem och hämta Tindra från dagis. Sen ska maten göras också. Och eftersom vi ska göra tacos så tar det ju lite tid. Hmm..kanske efter maten då, hehe. Får väl se vad vi orkar här idag. Ikväll ska vi i alla fall försöka träna igen.

Nu ska jag snart göra iordning Tindra för dagis. Hon tjatar! Dagis dagis dagis, springer hon runt och säger här hemma, hehe. Sötunge!

Nä nu ska jag kika vidare en snabbis. Men jag tänkte bjuda på en lite rolig bild, hehe! Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0