Glassbilen!

Dagen har väl varit lite sådär. Det blev en tidig middag idag bara för att vi var i stan så jag börjar redan bli hungrig igen. Aja, jag får väl ta mig en macka eller så.

Mamma: Med Thea gick det väl rätt bra. Hon opererades och dom hittade inget som satt fast men hon har fått en rejäl matförgiftning och hade väldigt irriterade tarmar. Men hon lever och mår väl ganska bra efter omständigheterna. Lilla lurvboll!

Nu sitter jag och Tindra och kollar på Bilar (filmen). Hon kom och ville se den. Hon har ju aldrig visat något större intresse för att se annat än Pippi Långstrump men nu börjar hon bli mer och mer intresserad av annat. Jag behövde få städa lite så nu är det gjort. Orkar inte dammsuga idag, får ta det imorn. Men jag ska i alla fall starta en diskmaskin men det kan jag göra efter att ungarna lagt sig. Vi sitter nämligen och väntar på att glassbilen ska komma, hehe. Tindra ska få handla förstår ni. Den ska vara här vid 18.55-19 tiden så då ska vi gå ut. Ska alldeles strax ge Molly sin kvällsmat också så att allt sånt är fixat innan vi går ut. Oj, är klockan redan 18.30? Då får jag nog sätta lite fart! Får se om jag skriver lite mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0