God kväll mina kära vänner!

Kommer bli ett kort inlägg. Har varit full rulle hela dagen med en massa krångel hit och dit. Tappade bort mitt körkort men detta hittade ju min kära man. Min älskade dotter hade gömt det och ni kan aldrig gissa var.... Mellan kylen och frysen hade hon försökt peta in det. Jesper hittade det när han låg och krälade på golvet i köket. Sen har vi rantat som vanligt och ingen lugn stund här inte, hehe. Men nu är jag trött..ögonen ramlar ihop! Ni som vill kan ju alltid kika i träningsbloggen som är länkad i menyn högst upp.

Imorn blir det också fullt upp. Massa som ska fixas, handlas och grillas. Behöver nog lägga mig nu för att samla lite krafter.. Så natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0