God morgon på er!

Molly ligger på golvet och tjötar för kung och fosterland och Tindra sitter i sin fotölj och äter välling. Känner att detta är lugnet före stormen. Idag ska jag, Tindra och Jesper åka ut till torp. Tindra ska få vara ensam med mamma och pappa idag, en stund, förstår ni! Tror att det kan vara nyttigt faktiskt. Vi ska kolla om vi hittar lite hyllor och sen ska vi även köpa en grej till Tindra, hehe. Ni får väl se den saken sen. Får se om vi köper en cykel till mig när vi ändå håller på. Hade tänkt köpa varsin cykel men det fanns bara min cykel i lager. Hur som hellst så ska vi ut dit..

Men nu har jag inte allls tid att sitta här mer. Molly börjar bli hungrig, det ska bytas blöjor och sånt trevligt. Men solen skiner och det är nice! Ha en trevlig dag! Jag lär INTE komma hit och skriva i första taget..nu är det helg och det lär märkas!

Kommentarer
Postat av: Kadri

Vad är det för hemlig sak ni ska köpa då ?

Ha en så bra fredag ni

2010-04-16 @ 11:37:19
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0