Här kommer det..

Nu kommer mitt omtalade bildinlägg, haha! Huuur som hellst så orkar jag nog inte skriva så mycket. Återkommer imorrn efter bvcbesöket och skriver lite om Molly istället. Ute har vi varit hela dagen idag med..har till och med fått mig lite färg i ansiktet. Det syns på dom vita ringarna jag numera har i mitt ansikte.. Nåja, det går väl till sig förhoppningsvis. Det har alltså varit så varmt på våran baksida idag så Jesper har gått i shorts och t-shirt och jag har gått i kortärmat. Nice som fasen!

Börjar här med en bild på mina påskliljor..



Sen var det en liten tjej som blev lycklig. Titta vad hon har fått!



Sen måste jag även få visa Tindras nya fina lampa som hon fått till sitt rum. Ska även upp nya gardiner i liknande stuk. Får visa lite bilder även på det.



Här nedan kommer lite blandade bilder från veckan. Orkade inte sortera dom exakt..


Här är jag igång igen. Skulle blogga en liten snabbis. Arbetsklädd dagen till ära!



Bästa bilden jag lyckades knycka till mig av min lillasyster Jennifer..



Nu till det roligaste. Vårat grejande på baksidan. Synd att jag inte kom ihåg att fota dom stora rhododendronbuskarna innan jag klippte ner dom bara. Men här kommer en maaaassa bilder..

Oj vad stor texten blev! Hur som hellst, Tindra fick också ett set med spade och sopborste. Det var spännande att få klampa runt i ogräset lite hur som hellst!





Så nu är staketet äntligen uppe och min kära gubbe (och kompis Nixuz) har slitit hårt för att få upp det och fint blev det! Så nu kan man vara ute och greja utan att vara rädd att Tindra ska smita, hehe! Den ungen gillade i alla fall gräslök! Det gick hon och tuggade på endel.

Men nu ska jag avsluta för ikväll och ber att få återkomma imorgon. Gud vad duktig jag låter. Nu är det dock lite tomt här i våran lägenhet.. Mamma och Jennifer sitter på tåget påväg hem. Har varit skönt att ha dom här. Har ju haft sovmorgon hela veckan, hehe! Dock kommer det bli långt ifrån sovmorgon imorn. Molly åt sin sista måltid vid 17-tiden och sen somnade hon vid 18.30 för natten..suck! Aja, får se när hon vaknar. Men jag avslutar här med en bild på vårat underbara väder som varit idag!


Kommentarer
Postat av: Nina

hahahhahhahah va rolig du är :D



nej nu klagar ja iinte. heh.



älskar tindras snickarbrallor. såå cooola :D

2010-04-11 @ 22:31:49
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Bilden på Tindra i jobbarbyxorna är ju helt underbar :D

2010-04-12 @ 14:47:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Veronica

Malin, var köpte ni spaden och sopborsten som Tindra fick? Jag letar efter liknande redskap som Nils kan ha och leka med när jag krattar och donar i trädgården, men hittills har jag inte hittat nåt!

2010-04-13 @ 20:56:50
Postat av: Veronica

Malin, var har ni köpt spaden/sopborsten som Tindra fått? Jag har letat efter trädgårdsgrejer i barnstorlek men inte hittat nåt. Tacksam för tips! :)

2010-04-13 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0