Hej på er!

Som utlovat var jag inte så aktiv igår. Jag vet, jag har blivit en urusel bloggare! Jag gillar inte heller att gå in på en blogg som sällan uppdateras. Det gör att jag oftast glömmer att kolla just denna bloggen. Nåja, nu tänkte jag skriva några rader i alla fall.

Här hemma är det fortfarande sjukstuga. Men nu är det inte längre Tindra som är sjuk utan Jesper. Hosta, snuva och förmodligen feber. Jag känner mig inte heller riktigt kry med huvudvärk och kryp i kroppen så jag förväntar mig också att få feber. Har mått lite illa imorse med men det är nog p.g.a tröttheten. Molly vaknade nämligen av sin hosta inatt och var vaken nästan 1½ timme.

Om en liten stund ska jag och våran äldsta åka ut till maxi och handla. Blöjor och mat, det som behövs. Tindra är otroligt rastlös men vad hade inte en annan varit efter att ha varit inomhus så länge (när hon var sjuk). Så hon får faktiskt följa med mig medan Molly får stanna hemma med pappa. Hon är ju inte heller helt kry så jag tror att vi ska isolera oss hela familjen. Dock behövs ju som sagt mat och andra förnödenheter.

Nu måste jag tyvär gå och göra mig iordning men tänkte visa en liten bild på håret i alla fall. Ska dock sätta i lite silvershampo här sen och se om det tar bort det gula lite. Och sen ska vi även slänga i aningens mer blekning som jag ska köpa idag. Men ni får en liten sneak-a-peak här.


Kommentarer
Postat av: Sofia

När jag har blekt färgar jag alltid med L'oreal recital préférence, i nyansen 10.21, Stockholm. Den tar bort allt gult och man får snyggare blond färg. Det kanske kan vara nåt?

2010-04-02 @ 10:14:08
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Tänkte precis som ovan säga att det finns färg som tar bort det gula :) Härligt med förändring!



Glad påsk till er!!

2010-04-02 @ 14:07:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0