Känns lite lonely..

Jag sitter och oroar mig lite. Krewers söta lilla vovve är sjuk. Hon ligger och opereras just nu och jag får lite ont i magen. Igår var hon sååå pigg och hade sån sjuk energi att det finns inte! Idag blev hon sjuk och har spytt hur mycket som hellst. Veterinären trodde väl att det satt fast något i magen på henne. Stackarn. Och jag får lite ont i magen bara för att hon har varit här så mycket. Tänk om det är Någon leksak från Tindra som hon fått i sig som jag missat plocka upp? Jag får lite skuldkänslor.. Hoppas verkligen att allt går bra nu! Jag tänker på er båda två!

Vad har annars hänt idag? Inget speciellt. Har i alla fall fått börja med mina p-plåster idag. Sitter med världens mensvärk.. Intressant info eller hur? Så nu får vi väl se hur dessa kommer funka. Sen har vi käkat tacos och det var gott som f-n! Det var faktiskt länge sen vi åt det nu så det var på tiden.

Njaää jag får nog ge upp detta. Har inget att skriva om. Sitter mest och tänker på thea..

Kommentarer
Postat av: tant

Va gullig du är.

2010-04-20 @ 22:49:17
Postat av: mamma

Oj va tråkigt med Thea hoppas att allt går bra kram mamma

2010-04-21 @ 07:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0