Kväll igen då..

Ja då var det kväll igen. Dagarna springer iväg och jag har även idag glömt ringa kontoret för att få ett passerkort till lokalen vi ska ha på dopet. FAN! Jag måste verkligen komma ihåg det imorn..! Hur som hellst har jag fått massa annat gjort idag. Jag har bytt gardiner i köket, blev MYCKET bättre och MYCKET ljusare! Sen har jag även städat i Tindras rum och bytt gardiner där med. Trodde dock att den gardinen kom i 2-pack men tydligen inte.. Men den var söt och jag gillar den ändå. Matchar lampan gör den med. Såhär ser gardinerna i köket ut:



Och Tindras..



Jag blev faktiskt helnöjd om jag ska vara ärlig. Nu börjar hennes rum likna ett riktigt barnrum och inte bara ett rum med en säng i..

Sen har det tränats, ska uppdatera träningsbloggen här snart. Sen har det glotts på one tree hill. Sen har vi inte gjort så mycket mer idag faktiskt.

Imorrn ska Tindra till dagis igen och vi måste ut till torp och handla..igen.. Är ganska less på detta flängande. Men vi ska i alla fall äta tacos imorn. Jag blev så sugen på det. Jag lovade Krewer att komma hit och käka imorn med, hehe, för hon älskar min vitlökssås som jag brukar göra. Men jag klandrar henne inte. Jag älskar den med, annars hade jag aldrig gjort den, haha!

Nää, nu ska jag uppdatera träningsbloggen lite och sen kika en snabbis. Ska försöka göra en tidig kväll ikväll. Känns som att det behövs. Men jag avslutar med en bild på min toka som gillade sin "ped". Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0