Mysiga unge!!!

Jag blir alldeles till mig. Vilken mysig unge jag har! Jag satt och läste tidningen på internet med min mini-pc i soffan. Då kröp Tindra upp i soffan, till mitt knä, kröp ihop och kollade en snutt på pippi. 5 minuter senare sitter hon ihopkrupen som en boll i mitt knä och stensover! Tyckte att hon blev stilla och började snarka, hehe. Mysiga underbara unge! Så nu har jag lagt henne i sin säng och även Molly sover. Njuter av tystnaden men känner mig lite stressad. Ska snart väcka Jesper för att berätta att våran planerade dag inte kommer bli som vi tänkt oss.. Men sånt är livet. Får nog lära oss att vi inte längre kan planera saker i förväg, hehe. I alla fall inte tidsmässigt.

Men ut till torp ska vi. Ska köpa leggings och lite mat. Sen får det nog bli mat där ute idag med tanke på att vi kommer ut så sent. Aja, jag får se till att träna bort det fettet sen. Men nu börjar mitt huvud dunka så jag får nog dricka lite vatten känner jag. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0