Ojdå!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Om man nu anser att dålig uppdatering är att jag inte skrivit något sen igårkväll, hehe. Hur som hellst så har dagen gått fort. Alex och Samme har åkt hem och jag sitter här och planerar våran fredag i Piteå. Vi har kommit fram till att vi ska sova på hotell! Dels för att kunna lägga oss när vi vill utan att bli störda, speciellt med tanke på att Jesper inte kommer hinna sova nått mellan torsdag-fredag eftersom han jobbar. Sen är det ju helt underbart att kliva upp och käka en hotellfrukost, hehe.

En annan rolig sak som börjat hända idag, Molly har börjat hitta sina fossingar, hehe. Hon försöker greppa tag i dom men tappar dom lika fort, hehe. Och nu om hon ligger på mage och kikar och råkar vända sig så blir hon fly förbannad när hon inte tar sig tillbaka, haha! Men hon kommer nog snart på knixet för nu gungar hon fram och tillbaka när hon försöker rulla till mage igen. Hon förflyttar sig otroligt mycket med. Antagligen när hon försöker snurra. Kan lägga henne på ena sidan täcket på golvet och en stund senare är hon på andra sidan, hehe. Nu börjar utveckligen verkligen ta fart! Hon fick även testa lite gröt idag. Det var både roligt och hon verkade faktiskt gilla det! Ska visa lite bilder sen om jag orkar sätta mig vid den andra datorn. Annars kommer dom imorn!

Nää nu ska jag kika vidare! Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0