Regnig morgon!

Här fick man vakna med spatter på rutorna idag. Måste nog erkänna att det faktiskt var ganska mysigt att vakna till omän man blir något deprimerad då man hör att det faktiskt regnar. Men nu har det slutat och solen spricker igenom molnen så det kan faktiskt bli en rätt mysig dag idag ändå. Vi får väl se hur det blir.

Vi ska i alla fall åka ner till stan en snabbis sen. Vi tänkte åka ner och möta Alex och hennes pojkvän. Sen blir det att åka ut till torp och handla resten för dopet. Plus att jag ska köpa en vit body+strumpbyxor till Molly och en klänning till Tindra som hon kan ha på sig imorn. Har länge tänkt köpa en finklänning till henne men det har aldrig blivit av. Så idag passar väl bra då?

Vi har fått 2 presenter till Molly redan så vi ska faktiskt köpa 2 presenter för dom presenterna, haha! Ni förstår att hon fått pengar va? Först tänkte vi sätta in dom på hennes sparkonto men sen kom vi på att vi kan ju köpa lite saker för dom istället. För vi vill ha en bumbostol till henne eftersom hon gärna vill sitta upp så mycket som möjligt och titta och vara med. Så en sån ska vi köpa plus ett bord till den (som man sätter fast) och sen ska vi även köpa en sängmobil. Så detta får bli presenterna från min mormor och min gammelmormor. Ska ta och ringa dom senare.

Men nu ska jag försöka få skriklisa att somna. Hon är INTE på lika bra humör idag som hon var igår! Tog nog ut segern i förskott.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Hoppas ni får en lika vacker dag som vi har, vi ska städa bilen och jag tvätta moppen. Fasen så dyrt det ät att försäkra den 200 kr i månaden ca:2299 per år. Vad betalar ni? Vad gällande dopet så får jag inte pengar föränn Tisdag nästa vecka och då sätter jag in till dej och på Mollys sparkonto. nummret hinner jag ringa om till dej då. Hoppas att dt går bra med Alex med pojkvän men jag förstår att ni har ställt krav. Pratade med Jennifer nu och hon vart bara arg på mej, dom har INTE varit i kontakt med veterinär ang. Busen. Hund stackarn lider ju du får hjälpa mej att ligga på så att dom gör det.. näää ska sluta tjatra men du måste lova att ta em MASSA MASSA kort på dopet så jag får se Saknar er många kramar mamma

2010-04-23 @ 08:33:34
Postat av: Nina

shit.. kanske fortfarande hormoner sen du fick den lilla. det brukar ju sätta fart på håret :p



va å klippte mej igår. vart inte nöjd. såg ut som en blöt hund efteråt. hon föna alltså inte ens håret torrt? sååå weird ?

2010-04-23 @ 13:44:12
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0