Sjuk..

Då var det min tur då. Jag är sjuk. Kände i lördags att nått inte stod rätt till i min kropp och på kvällen blev jag dålig. Jag är snuvig, hostig och rosslig. Hade aningens feber igår men inget idag i alla fall. Kan ju hoppas att det är snabbt övergående. Ganska tung i huvudet är jag med och nu har jag ju som vanligt tappat smaken också. Egentligen väntar jag bara på att tappa rösten med.. Fast det verkar nästan som att jag klarar mig ifrån det denna gången. Skönt om man slipper det i alla fall.

Men hur som hellst måste vi ut till torp som vanligt. Gud vad jag längtar tills vi får bilen!! För vi har ingen mat hemma. Inte ens frukost! Känns stabilt.. Men Tindra är på dagis så det går rätt fort när vi väl kommer dit. Molly har dock stenslocknat på täcket på golvet så vi får väl se när vi kan åka. Knepiga unge alltså, hehe. Hon ville inte ligga i vagnen fastän hon var trött och hon ville inte ligga i sängen och lyssna på sin sängmobil. Lade henne på golvet och lekte lite med henne och efter ett tag börjar hon gnälla igen, gav henne nappen och då passade det minsann att somna. Lilla skitunge, hehe! Så när hon vaknar blir det mat, påklädning och sen åker vi.

Sen vet jag faktiskt inte vad som händer idag. Det får tiden utvisa. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0