Skön promenad - lite bilder

Ja då har man precis kommit hem från en liten promenad. Eller liten och liten, var väl ute i 45 minuter eller så. Orkar dock inte skriva in detta i träningsbloggen. Men jag tog i alla fall med mig kameran. Var ute efter lite vårbilder och visst hittade jag lite. Det växer vitsippor överallt men inga i tillräckligt bra läge att fota. Inte så att det skulle bli en fin bild i alla fall. Men detta är vad jag hittade..

Det var dom det. Sen tänkte jag berätta en liiiiten sak som jag hittade igår, min vigselring!! Och ingen kunde vara gladare än jag! Tjihaa!! Sen en sak till, har bokat en resa idag. Det blir en riktig blixtvisit upp till norrland. Åker upp den 30 april, hämtar bilen och sen åker vi hem. Så jag är ledsen men vi kommer INTE att hälsa på någon, bara så ni vet. Vi kommer inte hinna och inte orka tyvär. Vi kommer dessutom lämna barnen hemma med en barnvakt så vi vill gärna hem så fort som möjligt. Men om någon härifrån uddevalla läser detta och känner sig sugen på att skjutsa oss till landvetter så att vi kan ta flyget som går 07.50 vore det schysst! Ha en trevlig kväll nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka vackra bilder, men som jag sagt förut du e ju otroligt duktig..ge flickorna en bamse kram från mormor och det ska bli roligt att träffa er //kram mamma

2010-04-16 @ 18:48:18
Postat av: Sophia

Ska ni få bil nu? Vad skönt =) Vad blir det för någon?

Får hoppas att utbrottet på island inte stör flytrafiken då

2010-04-16 @ 18:48:53
URL: http://sophian.bloggplatsen.se
Postat av: Sophia

När måste ni åka ifrån uddevalla den dagen?

2010-04-18 @ 13:23:03
URL: http://sophian.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0