Trötter!

Jag kunde inte somna igårkväll. Det gick bara inte och jag vet inte varför. Sen blev det en tidig morgon imorse med, gäsp! Molly och Tindra vaknade samtidigt idag. 06.20 fick vi kliva upp och vad kan man säga? Pigg var jag inte. Detta resulterade också i att Tindra ville vila tidigt. Tror hon somnade vid halv 9 och vaknade här för en stund sen. Så det lär säkert bli en tidig kväll för henne ikväll. Hon ska dock ut och shoppa med sin farmor lite senare idag, hehe. Dom skulle ut och kolla på en jeansjacka. Så jag och Tindra kanske kan matcha varandra i sommar, hehe. För jag är gött sugen på att beställa en jeansjacka jag med!

Vad händer annars idag då? Ja vi ska snart börja städa. Jag funderar på att passa på att byta gardiner i köket och även i Tindras rum idag. Har sagt det ett tag nu. Men jag är lite långsam av mig. Men kanske skulle passa på när Tindra inte är hemma. Nåja, får se vad jag orkar. Är som sagt jääääligt trött! Ikväll får vi nog främmande, då får vi väl se vad vi hittar på. Men nu ska vi börja röja lite, efter ett blöjbyte på Mollan!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja visst va dove:n kanon! ja köper bara den nu. luktar ju såå gott :D

2010-04-17 @ 13:17:07
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hehe min galning :D



trevlig helg på dig tjejen! :D

2010-04-17 @ 13:34:59
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman! Du har inte skrivit va ni köpte till Tindra som var en hemlis e ju nyfiken förstår du. Hoppas ni har det bra Kram mamma

2010-04-17 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0