Vilken kväll!

Svar till Nina: Jasså? Det visste jag inte. Det var min bvc-tant som sa att det kunde vara bra att ha alvedon hemma OM hon får feber. Men hon fick ingen alvedon ändå för hon fick ingen feber..dock har hon nog haft ont av vaccinet ändå för hon har skrikit och gråtit hela kvällen. Men sen somnade hon gott och sover ännu, får se hur hon mår imorn.

Som jag nästan beskrivit ovan så blev den ingen trevlig eftermiddag/kväll för lilla Molly. Hon störtgrinade och skrek från 17.30-18.30. Lyckades få i henne lite mer än halva flaskan innan hon somnade. Hon blev alldeles utmattad av att skrika så till slut somnade hon istället. Lilla stackarn! Men nu sover hon gott. Precis innan hon somnade djupare låg hon till och med och gnällde i sömnen. Gick till henne flera gånger men hon sov. Hoppas att hon mår bättre imorn. För vi behöver ut till torp och handla lite mat och köpa en fästningsanordning till vattenslangen. Visst jag eller Jesper kan ju alltid åka själv nån av oss men det är ju trevligare med lite sällskap ju!

Ikväll blev det..nää jag skriver i träningsbloggen istället. Måste ju uppdatera den med lite. Nu ska jag alldeles strax nana iaf! Sov så gott så återkommer jag imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0