Vilken morgon..jag säger upp mig!

Idag har verkligen varit en sån morgon där jag känner att jag vill säga upp mig, nu med det samma! Molly vaknade klockan 5 och tjötade så högt (som vanligt) så att Tindra vaknade. Men jag lyckades få Molly att somna om och det blev även tyst i Tindras rum. En timme senare satte Molly igång igen och då fick jag ge upp för att inte göra min gubbe förbannad för att hon väcker honom. Vi klev upp och Tindra hade ju självklart vaknat hon med eftersom tjötröven inte kan va tyst. Sen har det bara fortsatt. Efter välling/ersättning så har Molly gnällt, gnällt och gnällt. Hon gnällde i famnen, på golvet och i vagnen och jag ville bara slita mitt hår! När Molly väl somnade om så lade jag mig på soffan. Tindra satt i sin stol och kollade på playhouse disney. Jag måste ha somnat för jag fick ett brutalt uppvaknande! Tindra gillade inte att jag sov så hon tog kannan med saft som stod på bordet och hällde den över mig. Tack älskade vän.. Så då var det bara hoppa in i duschen med henne för jag var blöt och kladdig. När vi var klara hade Molly vaknat igen och låg i vagnen och tjötade..gäsp! Sen började Tindra gnälla så jag slängde henne i säng igen och hon sover. Hon är inte van att stiga upp klockan 6 så hon var ju trött även hon. Jag gjorde en flaska till Molly och trodde att hon var hungrig men inte..hon drack några klunkar sen låg hon bara och skratta åt mig. Näe..nu ger jag upp..jag vill sova! Behöver jag säga att jag är på otroligt jävla dåligt humör idag? Har en känsla av att Jesper INTE kommer uppskatta detta..hrmf!

Solen sken även imorse men nu är dessa jävla moln påväg in igen. Det snöade för sjutton igår! SÅ jag kommer inte skriva att vi har fint väder för då kommer det bli dåligt igen. Det kommer regna och snöa och vara skitkallt! Alex, det är lika bra att ni stannar hemma för vi kommer ha mer snö än er när ni väl kommer. Packa långkalsoner och vinterskorna om ni fortfarande vill komma..!

Nu ska jag bannemig sluta skriva..får väl se hur denna dagen slutar..Hoppas att ni får en bättre dag än mig..!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon vännen.SÅ fint du har fått det här inne som vanligen.Ha en skön dag med barnen :) kram

2010-04-21 @ 09:29:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

`Skoj att du gillar min nya klänning.ska ha den på lördag när vi ska på dop hos våra vänner..hihhi..nu vaknade min prins o håller på att snurra runt :) kram

2010-04-21 @ 09:59:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kadri

I bland är det inte lätt o vara förälder

Här har det snöat hela dagen

2010-04-21 @ 14:50:55
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha, tagga ner nu va ;) kommer att bli bra ska du se :D

2010-04-21 @ 16:27:31
URL: http://wiikman.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman! Du verkar ha fått en dålig start på dagen men den blir nog bättre ska du se, hur gick det med lilla Thea? Kram på er alla // Mamma

2010-04-21 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0