Äntligen!

Äntligen fick man sova till 06.30! Känns som att man fått en sovmorgon på fleeera timmar! Jesper fick springa in till Molly vid 3 tror jag och jag fick springa in vid kvart i 5 och 5, sen somnade hon om och sov till halv 7. Skönt! Och hon väckte inte Tindra heller utan Tindra kommer in till oss vid halv 7 och då hör jag även att Molly börjar tjöta innifrån sitt rum. Gott som sjutton!

Föresten glömde jag skriva igår att Molly faktiskt blev 7 månader! Tiden går undan och utvecklingen lika så. Molly har lärt sig ett ord, pappa. Hon kan titta på Jesper och så säger hon "pappa!". Hon är så duktig så. Sin gåstol älskar hon och jag ångrar INTE att vi köpte den! Hon tar sig frammåt och bakåt och fort går det! Plus att hon kommer upp en bit från marken så att hon ser allt som händer, det gillar hon verkligen! Krypningen går också frammåt. Hon har inte riktigt fått till knixet med att hon kan flytta armar och ben frammåt när hon står på alla fyra, men hon står och gungar. Hon ålar sig ju fram så hon tar sig dit hon vill. Sittandet? Det går inte frammåt. Vi övar och övar men hon vill inte. Ibland när hon inte "märker" det så sitter hon i alla fall ett par sekunder. Men när hon upptäcker att något är annorlunda slänger hon sig bakåt eller tippar åt sidorna. Men men, nån gång får hon väl till det tricket med.

Nä nu får jag sluta skriva, Tindra är och drar i mig, hehe. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0