Drip drop!

Mitt internet dog en liten stund för ett tag sen. Och jag hade dötråkigt..såklart.. Så jag roade mig med att fylla grovtvättvasken och lekte lite. Det är ungefär en sån grej som man brukar göra när man har tråkigt, eller? Haha! Sen var jag ju lite fotosugen också så jag kunde inte låta bli. Har ju fan inte rört kameran på 2 dagar eller nått.. Men nu längtar jag verkligen tills jag får mina close-up filter så att jag kan få gå ut i naturen och testa lite mer, hehe.







Sen exprimenterade jag lite, som vanligt. Jag har ju testat att köra min nissinblixt som "master" och nikonblixten som slave, men det funkade inte. Idag testade jag att göra tvärt om, nikon som master och nissin som slave och det funkade ju klockrent!

Tog även en klassisk "ta-kort-på-sig-själv-i-spegeln" och kom att tänka på att jag håller kameran på ett lite märkligt sätt. Har som inte tänkt på det förut men ni ska få se vad jag menar..



Lillfingret under kameran. Har som aldrig tänkt på det tidigare, att jag håller så, det faller sig liksom naturligt. Inte för att jag vet om det gör någon skillnad men sånt är livet.

Usch vad jag är sugen på choklad!! Men inte! Jag ska bita ihop! Tuggar tuggummi i hopp om att det kanske är lite nyttigare.. Blev ingen prommis idag heller, Molly vaknade alldeles för sent och sen började det regna. Bortförklaringar hela tiden Malin Andersson! Har dock ont i min rygg men jag fick i alla fall tränat lite armar med mitt "gummiband". Så helt stilla har jag inte varit. Så det blev lite biceps, triceps och axlar. Har även strechat ut mig lite, försöker komma så långt som jag gjorde innan graviditeten, hehe.

Nää, nu får det vara nog! Skriver mer imorn. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mimmi :d

sv: aha haha okej ;) ja det är bra här med :D

2010-08-19 @ 23:06:59
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0