En lista i brist på annat..

DAGENS LÅT: Gavin Degraw - Chariot
DAGENS KLÄDSEL: Leggings och tunika
DAGENS DUSCH:  Ikväll efter träningen om det nu skulle vara intressant?
DAGENS FRISYR: Uppsatt i tofs
DAGENS MAT: Tacos
DAGENS HÄNDELSE: Att Tindra fortsätter kissa ner sig på dagis..
DAGENS PLANER: Laga mat och träna ikväll
DAGENS VILL HA: En jävla massa..
DAGENS SAKNAD: Behöver jag skriva det?
DAGENS DROG: Ingenting..
DAGENS TRÅKIGASTE: Läs under "DAGENS HÄNDELSE"
DAGENS KÖP: Inte en pinal!
DAGENS GODIS: Kanske skär mig lite morötter ikväll och dippar.
DAGENS HUMÖR: Inte det bästa.
DAGENS SJUKA: Ingen aning.
DAGENS KOMPLIMANG: Får aldrig komplimanger.
DAGENS SKRATT: Mollys roliga miner.
DAGENS BILRESA: Till bvc..
DAGENS GRÅT: Inte gråtit än iaf.
DAGENS DRYCK: Vatten
DAGENS LÄNGTAN: Efter ett jobb..
DAGENS TELEFONSAMTAL: Har inte pratat i telefon ännu.
DAGENS PERSONER: Jag har träffat endel.

I övrigt har vi varit på bvc idag. Knubbis vägde 7700 gram och var 68cm lång. Sen blir jag lite trött på Tindras dagis. För varför är annars dagis det enda stället hon kissar ner sig på? Sätter dom henne aldrig på toa liksom? Jaa, jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska säga. Känns som att dom inte har tid att hjälpa och då känns det som att det kan kvitta. Ska jag behöva ha henne hemma och ta ut vårdnadsbidrag för att hon ska lära sig att inte kissa? För att det bara är jag som hjälper henne? Ååh..vad kan man göra egentligen? Okej om det händer nån gång ibland, men detta händer ju varje gång hon är där. Och visst, hon har inte tid själv att springa på toa, men man får faktiskt lov att bryta hennes lek nån gång ibland för att ta henne till toan. Aja, får väl se hur det går.. Nu sover hon i alla fall..

Ska snart börja med maten också. Ska ju göra tacos så det är bara sätta igång att skära grönsaker. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag hade samma sak med robin då jag vande han utan blöja och barn blir osäkra då dom är nån annanstans än hemma och sen då dom är inne i leken så "glömmer dom" av sig att dom måste gå och kissa...

Det går över...

2010-08-23 @ 15:15:07
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hm :/ Tror det är nå konstigt.. Har lagt till dig på Bloglovin men får aldrig upp att du skrivit något?! Måste göra om kanske!

2010-08-24 @ 07:55:07
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0