Förbannad!

Ja, alltså, dagen började skapligt. Kände mig väl till mods både fysiskt och psykist. Men nu känner jag bara att jag vill hoppa ur mitt eget skinn. Jag är såå arg! Först blev jag allmänt på dåligt humör när inte biltema kan ha andra nummerplåtshållare än för eu-skyltar! Jag vill inte ha någon jävla eu-skylt och vi har inga eu-skyltar!! Hur som hellst så lugnade jag ner mig lite fram tills dess att jag skulle hämta Tindra på dagis. Det första jag ser när jag kollar på dagisgården efter Tindra så ser jag hur hon står och håller handen mellan benen och är kissnödig. Vad gör fröknarna? JÄVLAT INGENTING!!!! Det är EN fröken ute med säkert 15 ungar, det är INTE okej alltså. Den andra fröken (som också är Tindras "föreståndare") är inne och vankar runt. Så självklart när jag kommer innanför gården så är Tindra pissevåt! Så jag går fram till Tindra, tar henne i handen och går in, säger inte ett ljud. Jag tittade inte ens på "fröken" som satt på sitt arsle och gjorde ingenting. Så drog jag av Tindra byxor och trosor och satte på henne nya. Pratade knappt med fröken som var där inne heller, var så jävla sur. Hon försökte prata bort det med att "Tindra inte kissar klart när hon är på toa" och jag sa, nää jag sa ju att man får be henne FÖRSÖKA LITE TILL innan man tar henne från toa igen. Åååh jag blir så frustrerad. Nån som har koll på hur mycket man får i vårdnadsbidrag för att vara hemma och ta hand om sina barn själv?? Jag blev så jävla arg att jag till och med glömde ta med Tindras stövlar hem och dom behöver hon kanske i helgen.. Men jag får väl gå och hämta dom imorn. Förhoppningsvis har jag lugnat ner mig tills dess....

När jag sen kommer hem från dagis frågar Jesper om inte jag glömde köpa nånting till Molly när vi var och handlade. Då visade sig att jag SJÄLVKLART glömt säga till Jesper att jag tagit det sista vällingpaketet utan att säga att det var sista. Åååh!!! Så jag slängde mig i bilen, ännu mer förbannad, och åkte till affären. Då hamnar jag bakom några jävla mopedister som tycker att det är roligare att köra på bakhjulet än att köra normalt så att vettiga (nåja..) människor kan komma fram dit dom ska! Gosh!

Ikväll blir det träning. Ikväll kommer jag inte undan! Jag ska nämligen följa med Susanne till friskis för dom hade nån prova-på-grej med dans och vad det då var. Så det ska vi prova på ikväll. Skönt att få ur sig lite aggressioner, haha! Ha en jävla trevlig dag på er!

Kommentarer
Postat av: malin

fy faan va dumma i huvudet dom är då... Helvet hade de vart jag hade jag fått ett jävla raseri utbrott på dom....

2010-08-27 @ 15:34:31
URL: http://cuento.blogg.se/
Postat av: Sophia

du får 3000 kr i månaden men jag tror inte du får ha föräldrarpenning samtidigt.

kan du inte byta dagis? eller byta avdelning?

2010-08-27 @ 18:44:20
URL: http://lagottonytt.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

man får 3000kr för varje barn jag gick ju på det innan vincent började hos dagmamma

2010-08-28 @ 18:22:43
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0