God morgon..eller middag kanske..

Känner mig fortfarande seg i kroppen. Bara inse att ungarna helt enkelt inte vill sova längre än halv 6 på mornarna när dom är hemma, haha! Fan..jag vette sjutton vad man skulle göra.. Måste göra iordning datarummet snart så att Molly kan få sova i eget rum. Tror att både hon och vi skulle sova bättre då. Frågan är bara vart vi skulle ställa datorn. För jag vägrar ha den i vardagsrummet! Men det löser sig väl.

Nu har Jennifer bakat kladdkakemuffins för andra gången sen hon kom hit, haha. Snart ska jag börja med middagen. Inte för att jag är hungrig men känns som ett måste. Vi var nämligen och käkade lunch med min moster (Katja) och hennes dotter Malva vid 13-tiden så jag är inte ett dugg hungrig. Men lite kan man väl klämma i sig och sen kan vi ju alltid frysa ner resten så kan vi värma till lunch någon dag.

Nu har Jesper åkt till jobbet och när ungarna lagt sig för natten så blir det film för mig och Jennifer. Får se vad vi hittar. Jag är lite sugen på en skräckis men som sagt, vi får se. Hoppas ni får en trevlig kväll, får se om jag skriver mer idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har typ den till våran äldsta son, tycker som du, att den tar lite väl mycket plats, samt att det vore bra med lite liggläge.. Iofs så har jag inte använt ratten på Harrys stol, den glömmer jag tyvärr bort hela tiden.. Kanske skulle funka bättre om man vrider på den, då kanske inte huvudet skulle falla fram lika lätt..? =)



Tycker besafen känns stor och otymplig? Men jag kanske har helt fel.. Var in igår och tittade på lite stolar.. For hem och funderade och funderar fortfarande! =P Vi får se vad vi kommer fram till, vad vi tror passar oss.. Skulle dock vara skönt med en stol där man inte behöver sitta som en kratta i frmasätet om stolen är i baksätet.. För det måste man med actan.. Med den sitter man nästan i rutan vilket inte alls är så bekvämt!

2010-08-01 @ 22:01:33
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0