Har sån lust!!

Jag har ett stort begär om att skriva nånting roligt. Men jag har egentligen ingen koll på vad som är roligt. Så jag har inte ens ett ämne att skriva om. Vet egentligen inte ens varför jag uppdaterar för jag har verkligen INGENTING intressant att skriva.

Jag kom mig inte iväg till träningen heller. Kom på att jag inte packat en pinal inför helgen och sen har jag även lite tvätt som jag behöver tvätta innan vi åker. Kände att jag inte kommer hinna om jag inte stannar hemma och fixar detta.

Tindra är fortfarande vaken. Jag orkar inte tvinga henne till att sova när hon verkligen inte vill. Så hon ligger på soffan och kollar på musse pigg, hehe. Jag tänkte i mitt stilla sinne att hon kanske skulle kunna somna till detta, men inga tecken på det än så länge, hehe. Men vad spelar det för roll om hon är vaken? Älskade lilla unge. Gör inget om hon får vara vaken lite extra nån gång ibland.

Nää, jag får väl kika igenom internet lite..sen packa och vika tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0