Ibland är man trög..

Jag tror nästan att jag måste lära mig att läsa intruktionsböcker. För nu när jag skulle lägga ut min "lilla" blixt till försäljning insåg jag att den faktiskt går att skjuta trådlöst! Jag har bara inte fattat hur man gjort. Varför inte? För att jag aldrig nånsin läser en jäkla instruktionsbok, haha! Det var ju p.g.a detta som jag köpte min Nikon SB-600, för att jag ville ha en blixt att skjuta trådlöst med. Där ser man vad man går miste om! Så nu har jag 2 blixtar som går att skjuta trådlöst med, nu fattas bara lite småjox till detta!

Tänkte även skriva lite om Nikonblixten. Först var jag inte helt nöjd, tyckte den tog för lång tid på sig att ladda och grejer. Men misstänker att batterierna var för klena (fastän dom var nya!) för nu har jag inga problem med detta och är otroligt nöjd med den! Så nu har jag ju hunnit testa den lite och är mer än nöjd. Nån gång i framtiden kommer jag dock även lägga pengarna på en SB-900, men det får jag ta när pengarna finns. Prio 1, för mig just nu, är ett objektiv som jag suktat efter ett tag. Överväger att sälja av lite grejer enbart för att köpa det. Får se vad tiden utvisar! Nu ska jag gå, men ha det så bra allihopa! Och skratta inte FÖR mycket åt mig! Jag står i alla fall för mina misstag! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0